Äntligen Lördag

Igår jobbade jag till kl 13. Sen körde jag och hämtade Maria och Leo, körde henne till jobb och sen körde jag och Leo vidare till mamma. Hade mys pys med Leo och mamma hela dagen och det behövs ibland :) Man glömmer bort alla måsten, eller jag i alla fall! På kvällen vad det jobb igen, dags att åka på hockey som ledsagare, ja jag har väl inga kommentarer angående matchen direkt mer än att det var synd att Rögle förlorade. Hämtade älskligen och Patrick nere i stan mitt i natta sen somnade jag så fort jag la huvudet på kudden.

Idag är det lördag och jag är på strålande humör. För idag ska mamma och pappa komma och hjälpa mig i lägenheten. Pappa ska sätta upp gardinstänger m.m och jag och mamma ska köra och köpa blommor och krukor, putsa fönster och fixa gardiner :) Dagens fika är upptagen ifrån frysen och kaffebryggaren är laddad, nu väntar jag bara på världens bästa päron. Ser verkligen fram emot denna dagen :) (Ska ta lite före och efter bilder på lägenheten så får jag lägga upp det här när jag har tid).

Nu ska jag lägga ifrån mig mina vackra glasögon och gå och göra ve mig lite grann :)


Kommentera här: