Måndag - ny vecka, nya tag.

Nya tag.
I morse promenerade jag till sjukgymnasten, gjorde de jag skulle och sen gick jag hem igen. Har inte gjort något mer speciellt idag eftersom jag ska jobba ikväll, inatt och imorgon förmiddag. Första dagen idag som jag tar mina nya vitaminer, så får jag se om dom hjälper mig något.

Förhoppningsvis blir denna veckan mycket bättre än vad förra veckan var. Gårdagen var iofs bra också, men vissa säger ju att söndagen är början på ny vecka. Det räckte att jag och Richard tittade på varandra så skrattade vi, det var en helt utflippad dag :).
Jag har accepterat bilen, att den ser ut som den gör och att dom SKA göra den fin. Alla kan ju inte vara perfektionister inte heller perfekta.
Denna veckan ska jag fortsätta med det jag påbörjade förra veckan - fokusera på mig själv och rå om mig själv i första hand. Hell Yeah, power to the people !

Kommentera här: