Helsingborgsfestivalen :)

Har inte haft tid/lust att upptadera bloggen så jag får väl göra de nu :)

Jag har haft en super roligt helg med nära och kära.. Vi har varit en runda på festivalen alla dagar detta året faktiskt.

Torsdags: Gick ner en runda i regnet med Robin, Maria, Tobbe, Elin, Michelle och Erika :) Kollade in läget lite och kollade marknaden :)!
Fredags: Efter sista arbetspasset innan en veckas semester så var jag och fick lite massage. Tog en runda i solariet när jag kom hem och sen körde vi till Telia på Väla för att skälla över mitt abennomang. Jag försökte i alla fall få en bra början på ledigheten, men det onda övervägde. När jag sen hade gjort ve mig var det dags att köra till min kusin utanför Ängelholm för att fira hennes son som fyllde 5 :)
Vid 21:30 var jag hemma igen, korkade upp den första cidern och begav mig till HG och Helena på lite förfest och sen blev det festivalen en runda :)
Lördags: Ställde klockan ganska tidigt för vi skulle hinna ner till festivalen med Jim och Matilda en lite runda på dagen. Gick och kollade lite sen hem för att göra ve oss. Förfest hos oss och tanken var att vi skulle ner och kolla på Joddla men alla verkade ha så kul så där var nog ingen som brydde sig?! Lördagen slutade väl inte som den skulle ha gjort, alla gjorde av med alla och till slut satt jag, Maria, Robin, Tobbe och Elin hemma hos mig dyng blöta.

Men man ska vara glad för det lilla.

Tack allihopa för en bra helg :) ♥

Kommentera här: