Tisdag

I morse när jag vaknade ville jag verkligen inte gå upp, jag hade ont i hela kroppen (speciellt i ryggen) så jag låg och drog mig ganska länge. Men man kan ju inte ligga och sova hela dagen så det var bara till att ta sig upp ur den varma goa sängen. Har lånat Elins Ab Circle Pro så jag gjorde lite moves på den i några minuter sen sjukgymnastiken. Ringde till Telia och tjaffsade om min höga mobil räkning, utan resultat! Om dom på Telia inte visste så skiter jag inte pengar....

Vid 15 tiden körde jag till underbara Jessica och fikade och snackade lite skit :) Vi träffas inte alls ofta, kanske en gång varannat år, men när vi väl träffas så går tiden så fort för vi har en maaaaassa att prata om. Och det är alltid lika roligt :)

Har även börjat fixa med mina Oriflame saker så snart blir de lite utförsäljning :), hihi.
Nu ska jag ta och kolla på ett avsnitt av Skilda Världar innan älsklingen kommer och. Då ska vi äta sen köra och veckohandla..

Kommentera här: