31 December 2011

Hade en trevlig kväll igår med Tobbe och Elin som var här på middag :) Spelade även Lika Par Leka Bäst (?) , det var faktiskt ett roligt spel så det kanske man ska införskaffa sig!
Lyckades med min första köttfärsfyllda pannkaksrulle igår ;) Måste faktiskt få berömma mig själv, det blev väldigt gott!!

Idag har jag stängt av väckarklockan 3 ggr för jag orkade verkligen inte gå upp, men det är lika bra så vi får fixat våra ärenden innan det är dags att börja göra ve sig.
Ikväll är det ju såklart Nyårsfirande som står på schemat och det ska firas hos HG och Helena :)
Det ska bli jätte roligt och skönt att det är nära hem så man slipper köra inatt.

Jag hoppas att alla får ett jätte bra avslut på detta året och en bra början på det nya året.
Jag önskar er alla ett GOTT NYTT ÅR !!

Kommentera här: