Bättre sent än aldrig !

Mitt julfirande var jätte bra. Fick dock maginfluensa tidigare den veckan men som tur var så gick de över så jag kunde fira jul ändå :)!
På Julafton var vi hos mamma och pappa. Inte bara för julfirandet skull utan också för att fira min pappa som fyllde 60 :) ♥. Eftermiddagen/kvällen blev super lyckad och vi blev nog alla nöjda med våra julklappar. Huvudsaken var ändå att pappa hade en bra dag och det hade han verkligen, blev rörd till tårar över sin present - Fotbolls resa :)

På Juldagen var vi hos Richard föräldrar och firade lite jul. Även där blev det en lyckad kväll :)
Annandagen, Richard och hans pappas födelsedag. Startade dagen med ett frukost kalas här hemma sen skulle jag och jobba!

Julfirandet för min del har varit hur bra som helst. Hoppas att alla blev glada för sina julklappar (jag blev jätte glad för mina i alla fall) och att alla har haft en bra jul.
Slutar med att skriva: Stort GRATTIS till alla som nu har fyllt år !!!

Kommentera här: