Ett år äldre.

I fredags fyllde jag år. Då rymde jag och älsklingen hemifrån för det var ju student här i stan = kaos. Hade bestämt att vi skulle passa underbara Leo så vi hämtade honom, fikade med mormor och morfar hos mamma och pappa. Käkade pizza där på kvällen sen hem efter två hyrfilmer :)

I går hade vi lite kalas här och sen var vi ute och åt med Richards familj och min mamma och pappa på Mölleexpressen :) Mycket god buffé, det var till att rekomendera!

Idag kom min kusin och hennes mamma och precis när dom gick så kom mina kära brödrar och deras fruar :) Snacka om att jag är mätt nu, haha. Har bara ätit och ätit denna helgen så i morgon får det bli andra bullar.

Jag fick bland annat en Viktoria Beckham parfym, presentkort på ansiktsbehandling, pengar, presentkort på Väla och två garderober som jag har önskat mig hela året ;)

Med andra ord har det varit en perfekt helg.
Tack så jätte mycket för presenterna och gratulationerna ♥

Kommentera här: