Hjärtat ♥

I måndags åkte mitt hjärta till Roskilde festivalen, jag saknar honom super duper mycket! Men dagarna går fort när man har att göra.
I måndags jobbade jag sen var jag hos mina föräldrar, sov där sen i går var jag med min mormor och morfar på Ikea. Fick ett vinställ av dom som jag har velat ha jääätte länge :) Dom är världens bästa morföräldrar. När vi var färdiga på Ikea tog vi en fika hos dom sen körde jag vidare hem till mamma och pappa. Rotade bland mina flyttlådor och började lasta ut i bilen :) Vilken tur att vi har kombi nu, haha!

När jag kom hem så började jag fixa här i lägenheten. Hängde in kläderna i garderoberna igår, men vi behöver fler galgar (en tur in om Ikea i morgon igen, ja). Får se om jag hinner något idag, jobb idag och i morgon som gäller.

Ha en underbar och solig dag alla :)

Kommentera här: