Och du skulle inte längre?

Har jobbat en runda idag, 8-13. Var på massage 30 minuter när jag hade slutat! Sällan jag somnar när hon knådar ;) haha. Kan tänka mig att man ser lite rolig ut, hihi.

När jag körde hem från Klippan så körde där en bil bakom mig som tryckte mig i röven, vilket jag stör mig på något fruktansvärt. När vi väl kom upp på motorvägen drog han om mig, en vansinnes omkörning och efter 5 minuter kör jag om honom i lugn och ro. Då står han vid vägkanten med en bil som ryker under motorhuven ;) HA på dig. Då tänker jag: Ska jag stanna och fråga varför han hade så bråttom när han bara skulle hit?. Sicka nötter det finns!

Nu är jag hemma och ska fixa lite i köket. Ikväll ska jag och älsklingen äta tacos sen ska vi på Bio - Fast and the furious 5 :)
---

En sorgsen dag.
Det är ett helt år sedan idag! Jag tänker på dig .

Kommentera här: