040412

Så besviken jag blev igår när jag kom hem efter jag hade varit hos Sandra.
Glasmästarna hade varit här och satt upp glasskivan... Där är inget fel på glasskivan som tur är men fogen däremot var jag inte nöjd med. Det är så tråkigt att man ska behöva bli ledsen och arg varje gång någon har varit här och fixat... Men pappa var här och tittade på de igår - han tyckte inte att de va så farligt för han menade på att det kunde ha varit mycket värre! Så pappa ska fixa till de :) När han hade varit här så känndes det mycket bättre, vilken tur att man har sån underbar pappa ♥
Idag var rörmokaren här och satte tillbaka kranen så nu väntar jag bara på elektrikern sen ska här inte hit fler okända hantverkare!! Nu vill vi bara bli färdiga så vi kan fokusera på annat..

Gick upp vid 08 tiden så jag har fått ganska mycket gjort. Ska ta och fortsätta med köket nu så där blir rent och fint igen :) Börjar jobba kl 14 så lite mer hinner jag med.

Puss och kram

Kommentera här: