föräldrarkurs del 1

Igår var jag och älsklingen på den första föräldrarkursen :) Helt klart något jag rekomenderar eftersom jag tyckte det var nyttigt att få lite djupare information och att vi kunde diskutera och dela med oss av tips och idéer. Det var roligt att sitta ner i lugn och ro och prata med andra blivande föräldrar som ska ha ungefär samtidigt som oss :)

Idag har jag pratat med familjerättsenheten ang. faderskapsintyg så nu har vi bokat in en tid till de. Där är så mycket som ska fixas med innan bebisen kommer!
Pratade även med försäkringsbolaget ang. vårt kök. Det var bara att vänta på fakturan från byggfirman som gjorde arbetet sen är det är i princip färdigt med allt :) Skönt vill jag lova!

I em. är det dags för jobb. Det blev lite ändringar så jag ska ha natten inatt istället så slipper jag den i morgon natt :)

Ha en bra dag.

Kommentera här: