fredagens äventyr

Igår var första dagen på min havandeskapsledighet. Änsålänge känns det inte konstigt men det kommer det antagligen göra när jag har varit ledig i några dagar..
Jag började dagen igår med ett besök hos frisören, perfekt att fräscha upp håret lite nu i början på ledigheten. Det blev lite nya slingor och lite topp klippning.
Efter det så körde jag till mamma med frallor sen gick vi en liten runda i skogen och sen körde vi till Åstorp och hämtade hem bebisens bilbarnstol och bärsele. Plus att det blev ju såklart några saker till ;) haha. Det är svårt att låta bli! Skönt att även ha de gjort.
Bilen blev klar från verkstaden igår, nu ska det bara göras en framhjulsinställning sen är bilen klar för ombesiktning!

När Richard hade slutat jobba så körde jag hem och hämtade honom sen körde vi till mamma och pappa igen där vi avslutade kvällen men pizza, kvällsmys och en massa bus med prinsen Leo.

Igår hade jag och Richard varit förlovade i 2 år... redan!! Tänk så fort tiden går. Älskar honom mer och mer för varje dag som går ♥. När jag kom hem och skulle hämta honom så fick jag en stor bukett blommor. Han vet verkligen hur man gör mig glad. Helt underbar människa! ♥

Kommentera här: