promenad i vårvädret

Vilken energi jag fick när jag vaknade i morse när jag såg att solen sken :). Slängde i mig frukost sen begav jag mig på en promenad ner i stan för att pausa mitt träningskort på Friskis. Så nu är det gjort! Det är skönt att inte behöva känna den pressen, så nu ska jag istället bruka allvar med mina promenader (blir självklart lättare när jag går hemma) och så ska jag plocka fram min pilates boll igen som jag kan använda här hemma :)
När jag ändå var nere i stan så gick jag in om Gecko så Clara bytade min piercing i örat. Mycket förändras under graviditeten och bland annat mina piercingar. Denna hade helt plötsligt blivit uttöjd så jag fick byta till en större pärla :)

En sak som känns väldigt konstigt är att jag har packat min nattväska inför mitt sista nattpass innan jag går på grav. ledigt.. Shit vad tiden har gått fort! Samtidigt som det känns skönt för kroppen att jag snart ska börja gå hemma så vill jag ju jobba :/ Har aldrig tyckt om att gå hemma för mycket men det blir väl annorlunda nu! Jag kommer väl ha att göra här hemma också antar jag..

Nä nu får jag avsluta så jag får i mig lite lunch innan jag ska bege mig :)
Ha en bra dag allihopa.

Kommentera här: