1 Månad ♥

Tänk att tiden går så fort! Idag är det en månad sen vår älskade lilla Julia kom till världen.
Jag ska inte ljuga, det är ingen dans på rosor! Man går på autopilot och fastän man inte orkar så gör man det endå i slutändan. Det har varit lättare vissa dagar än andra, men jag tror att det är innan man kommer in i rutin! Richard har haft semester + pappa ledigt så på måndag börjar allvaret. Då ska jag och Julia få rutin på dagarna ;)!
 
Jag började månaden med att amma, det gjorde jag i ca 2 veckor men när det inte funkade riktigt som det var tänkt så började jag pumpa och ge på flaska istället. För att jag inte ska behöva sitta med pumpen hela dagarna långa så började vi komplettera med ersättning - NAN 1 och i förra veckan började vi med NAN Pro 1 (efter att en kollega hade rekommenderat den) som är lite bättre för magen. Nu tycker jag att det går bra. Som sagt, vissa dagar är lättare än andra.
 
Julia är det underbaraste lilla knytet jag någonsin har sett, och hon är min dotter ♥

Kommentera här: