åh vad trött man blir....

Igår hade jag en väldigt bra jobbedag men så fort jag tog ett steg utanför dörren när jag hade slutat så började de!
Skulle in om apoteket eftersom min hudläkare hade skrivit ut saker till min psoriasis. För det första tog det en jävla tid innan det var min tur sen när jag väl kom fram så visade det sig att jag endast kunde använda en hudlotion för det andra var inte testat på gravida! Jag sa ju specifikt till honom att jag måste ha saker som är godkända för gravida. Nu har jag ju fan betalat 300 spänn i onödan. Jäkla pucko!!!!

Aja, huvudvärk som tusan och jag kommer hem och ska parkera på min HYR-parkeringsplats. Inte ens den var ledig för någon hade såklart tagit den. Hur är människor funtade? Där står att det är hyr platser och ändå ställer man sig där? Det är nog sjätte gången detta händer. Man ska inte bråka med en gravid kvinna! Jag fick ett litet utbrott!!!!

Nu när jag har avreagerat mig lite så kan jag ju glatt säga att denna dagen började bra och kommer förhoppningsvis vara bra hela dagen! Har nytt varit gjort ve mig lite och det är dags för mig att köra till Tobbe och Elin :). Elin ska hjälpa mig med papperna till försäkringskassan (ansökan om gravidpenning). En annan fattar ju inte ett skit men eftersom Elin också har fyllt i såna papper så kan hon hjälpa mig.

Dags att ta köra till Klippan :)

Kommentera här: