Helgen

I Fredags följde jag med mamma hem när hon hade slutat jobba :) Jag var ledig hela dagen och hon hade eftermiddagen fri så vi gick och hämtade Leo på dagis. Vilken sötnos han är, han kan verkligen få en bubblande lycklig haha. Åt kvällsmat hos dom, sen kom älsklingen dit när han hade tränat :). Stannade inte farligt länge men det räckte, helt slut när vi kom hem!

Igår jobbade jag. När jag hade slutat så väntade ett besök hos min hudläkare. Vet inte vilket ben jag ska stå på nu längre så jag får väl se hur jag gör!
När jag kom hem hade min älskade sambo varit och hämtat ut mitt paket (mina efterlängtade gravidjeans) och på bordet stod även en vas med jätte fina tulpaner ♥. Man kan inget annat än att älska honom, så underbar!
Fick ett ryck och körde till min morbor med familj - kvällsmat, mys och skitsnack hela kvällen. Helt perfekt!

Idag är det dags för jobb igen, jobbar dygnet och i morgon när jag har slutat så är det en promenad som står på schemat... där med basta!!! ;)

Kommentera här: