Shopping

Vid 11 tiden körde jag till Väla för att möta upp Josse och ta en fika :) Det går alltid för lång tid mellan gångerna vi ses. Men det är alltid lika roligt att träffa henne <3 Fick tag på ett par sköna sneakers, hel nöjd! Det tog ju ett tag för jag är väldigt kräsen när det gäller skor. Fick även med mig en t-shirt hem, har kollat på den ett antal x gånger men idag kunde jag inte motstå ;)

När jag kom hem så slängde jag mig på soffan och kollat SATC :) Har inte rört mig förrän nu, behövde en paus och fixade därför mitt gravidsmycke. Köpte en läderrem till den idag så jag kan börja använda den :) hihi. Love it!

Ikväll ska jag jobba lite extra, hockey dags! Men jag hinner kolla på något avsnitt till innan det är dags för mig att köra!

Ha en bra kväll allihopa :)

Kommentera här: