Helgen

Livet förändras mycket när man får barn. Där är inte mycket tid över till annat, och bloggning är väl inget jag som jag har prioriterat! Men nu har jag lite tid över.

Nu är festival helgen över!
I torsdags promenerade vi ner en runda med Tobbe, Elin, Nellie, Robin och Leo :)! Lyssnade lite på Rix Fm festival och fick bannemig åka en karusell också. Jag var ju skit rädd!! Haha.
I fredags gick vi en runda med Jim och Matilda, sen blev det lite för mycket med värmen så vi traskade hem!
Lördag och söndag spenderade jag och Julia vår tid med mina föräldrar :)! Lite marknad igår och fick köpt mig en ny väska, Love IT ;)..

Julia har haft det lite jobbigt till och från nu några dagar och igår kastade vi in handduken och besökte barn akuten... Det fanns ju såklart inte mycket att göra men utan att ställa en diagnos sa läkaren att det möjligtvis kunde vara kolik! Stackars vår lilla älskling ♥

Idag har dagen bestått av handling på maxi och ett besök hos svärföräldrarna. Middag och trevligt sällskap :)

Nu har Julia äntligen somnat i famnen på mig så nu ska även vi passa på att sova :)
 
Sov gott!

Kommentera här: