220312

Vaknade innan klockan ringde idag och jag kände mig faktiskt väldigt utvilad! Helt fantastiskt :).
Har precis varit och hämtat ut ett paket - ett efterlängtat stödbälte. Har lånat ett av Elin men så beställde jag ett eget från "Gula Rehab". Det är super bra!!

Nu ska jag äta lite lunch sen ska jag in om Familia innan jag ska på Personal möte. Jag behöver ett par sköna skor nu när jag blir allt tyngre och där är lite erbjudande på Intersport nu. Hoppas bara att där är kvar i min storlek...


Igår var jag hos mamma och pappa, och efter vi hade ätit kvällsmat bestämde jag och mamma oss för att köra och hälsa på min mormor och morfar. Det är nog det bästa besöket någonsin. Jag är så fruktansvärt glad för båda två och morfar var mycket piggare igår, nästan för pigg för att vara honom . Detta kommer jag leva på ett bra tag ♥

Kommentera här: