onsdag.

Nu är halva vårt kök borta! I morgon eller på fredag kommer Anticimex och sätter in en avfuktare så ska vi ha den i lite mer än en vecka. Sen ska nya skåp och en ny glasskiva upp :) Hatar verkligen denna röran vi har i lägenheten, men vad ska vi göra? Ja, det finns ju inte så mycket att göra mer än att stå ut helt enkelt...

Igår ringde jag till min kära mamma och bjöd in oss på middag hos dom :P Det var längesen vi var där och det passade bra för vi skulle ändå ut och köra :). Vi skulle först ut på Råå, till en liten barnklädes butik - "Fjärilen & Grodan". Vi köpte en mössa och en tjocktröja till bebisen, man kan ju inte hålla sig ;)! Jag kan varmt rekomendera den butiken :)
När vi var påväg dit så upptäckte Richard en spricka i vindrutan på min bil.......Kan ni tro att jag blev glad? Inte!! Jag har alltid haft lätt att måla fan på väggen när något går emot mig, men ibland är det inte lätt! Först köket och nu detta med bilen. Aja, det är materiella ting och det går att fixa och där är ju dom som har det mycker värre!

Som tur är har jag världens bästa pojkvän och världens bästa pappa som ställer upp och hjälper mig ♥♥

Kommentera här: