Torsdag

Igår när Richard hade slutat så var vi på Väla och Ikea :) Påvägen hem tog vi driven på McDonalds, McFlurry är det begäret jag har för tillfället och stackaren (Richard) har inget att säga till om haha... Det får bli skärpning snart för så fort jag äter sött så äter han också ju. Jag är väldigt dålig på att peppa!
Det gäller andras bekymmer också, fan vad jag ska fokusera på alla andra och deras bekymmet istället för att ta hand om mig själv...
Jag har ingen annan att skylla än mig själv, därför ska jag åtminstonde försöka ändra på vissa grejer hos mig själv!

Jag har i alla fall sovit som en stock inatt och det behövdes verkligen. Förr så vaknade jag av det minsta lilla ljud men nuförtiden så muttar jag bara lite när Richard pussar på mig och säger hejdå på morgonen! I mitt huvud låter det ju bra "Hejdå, jag älskar dig, kör försiktigt". Men det enda som kommer ut är "mmm"!

Ikväll är det jobb som gäller, så snart ska jag väl få i mig lite lunch och så ska jag in om Maxi innan jag kör till Klippan :)

Ha en underbar dag .

Kommentera här: