100512

Tänka sig, nu har jag redan varit hemma i två veckor! Jag har egentligen massor att göra men jag vill ju bara göra det som är roligt ;) haha!

Idag har jag träffat Tobbe, Elin och Nellie ♥. Vi var på Fjärilen och Grodan, en barnklädes butik ute på Råå. Jag kunde bara inte låta bli att handla så jag fick med mig 2 bodys och 1 par byxor hem ;). Nu får det vara slut på kläd-handlandet till bebisen tills den har kommit ♥! Jag ska verkligen lägga band på mig själv och försöka att inte ens kolla på bebiskläder.
Efter vi hade varit i klädesbutiken så köpte vi med oss lunch, sen körde vi hem till mig och åt och snackade lite skit :) Det är alltid roligt med lite sällskap, det ger mig energi vilket jag behöver.

Nu tänkte jag börja på kvällsmaten så Richard blir glad när han kommer hem ;)

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Bilder på kläderna tack ;)

Kommentera här: