Äntligen sommar

Helgen har bara sprungit iväg känns det som och nu va de ny vecka!
Fredagen var super mysig med Elin och Nellie, skön promenad och go fika :). Kvällen spenderade jag hos mamma och pappa, vilket jag har gjort i princip hela helgen.
Lördagen började med loppis på jobb och sen körde jag och mamma hem till mig för att fixa och dona. Nu är spjälsängen ihopsatt och bäddad (bild kommer någon annan dag). Nu längtar vi ännu mer till det lilla livet bestämmer sig för att komma ut ♥. Det mesta är fixat och förberett till bebisen men där är lite småsaker kvar, men vi har ju tid på oss.
I Lördags kväll blev det grillat hos mamma och pappa, även mormor var med oss och åt. Sen slängde vi oss i soffan med gottis. En riktig lördagskväll ;).
Igår tog vi dagen som den kom, var och handlade på Maxi sen bakade jag en rabarber paj (mumsfillibabba) när vi kom hem, vid 5 tiden åkte vi till Tobbe och Elin för lite korvgrillning. När jag väl körde hem från mamma och pappa på kvällen så ville jag bara hem till min älskling. Det är något speciellt när man får en riktig dunderkram och en puss när man inte har träffats på några dagar ♥

Tack för en trevlig och bra helg !!


♥ På Torsdag är det bara 5 veckor kvar till BF ♥

Kommentera här: