200912

Julia har haft lite problem med magen så nu får hon prova en annan sorts mat som heter Nutramigen och den är mjölkfri. Hoppas att detta funkar bättre till henne så hon slipper ha ont ♥
I morgon ska vi till BVC på en extra kontroll för att se om hon växer som hon ska, jag håller tummarna!
 
Igår var vi en sväng på Väla för att leta upp en mössa till henne. OJ, säger jag bara! Tänk att det ska vara så svårt att hitta en mössa som passar. Hur bekvämt kan det vara med en mössa som sitter som en kondom? Hum, kan tänka mig att det är ganska obekvämt. Antingen var dom för små eller var dom för stora. Men jag hittade en som var helt ok (den bästa jag hade att välja mellan).
 
Idag var jag och Julia hos Sandra och hälsade på. Kul att se henne, vi har inte träffats på jätte länge nu så det var absolut på tiden!
 
Förresten - Min nya hobby är att trotsa vädergudarna:
I tisdags gick jag till sjukhuset för att hälsa på mamma på hennes jobb och när jag nästan var färdig så öppnar himmlen sig och jag blev dyng sur... så mycket det regnade!
Och idag innan vi skulle köra hem från Sandra så var vi ute på en promenad. Även då öppnade himmlen sig, om jag blev dyng sur i tisdags så var jag en vattenpöl idag! Jag var blöt in på underkläderna, haha! Aja, ingen har dött av lite regn :P Men nästa gång som jag tänker "Jag skiter i min regn jacka idag för det kommer inte regna", så ska jag ta min regn jacka ;)
 
 
 
 
 

Kommentera här: