Jobb

Jag har kommit igång med jobbet igen, har börjat med en helg i månaden och från och med den sista helgen i Mars börjar jag jobba fullt ut igen. I alla fall över sommaren, fram till den sista Juli sen ska Julia skolas in. Där i mellan ska Richard gå hemma med henne :).

Igår jobbade jag lite extra som ledsagare. Det var hockey dags och det var ett bra tag sen jag var med där så det var roligt :), matchen slutade med vinst till Rögle (bara för att jag var med ;) haha).
Helt slut när jag kom hem sent igår kväll men ack så gott jag har sovit inatt! Härligt och välbehövt!

Snart kommer Julias gamla farmor hit på ett litet besök sen får vi se vad resten av dagen har att erbjuda :)!

Kommentarer:

1 Elin:

skriven

Har ni fått förskoleplats? Är det enklare i bjuv? För tydligen ska det vara svårt i helsingborg, finns typ i rydebäck o laröd o så, men inte inne i helsingborg :( o de går efter ålder, därför ja reagerade på att julia skulle skolas in "tidigt". ja hade också velat i augusti typ, men de lär ju inte finnas i helsingborg :(

Svar: Nä vi är uppsatta i kö men hon sa att där är gott om platser efter sommaren :). Vi får hoppas på att hon får en plats.
None None

Kommentera här: