060414

I Fredags körde jag och köpte mig en Kärcher fönsterputsare för att Kerstin varmt rekomenderade den innan hon gick bort. Och eftersom hon annars körde på det vanliga hedeliga viset när hon putsade fönster så var jag tvungen att testa. Mamma var ju såklart också nyfiken så vi testade den igår och vilket bra resultat.
Vi har (ärligt talat) inte putsat alla (knappt några) fönster sen vi flyttade in eftersom vi ändå renoverar men efter alla stormar och oväder så kunde man inte se ut genom fönsterna. Nu kan man :)
Jag kände mig som en durasell kanin med fönsterputsaren i handen, väldigt enkel maskin att ha och göra med. Jag gör som Kerstin, jag rekomenderar den varmt!

Igår fick jag även frostat av frysen, skönt att få sånt gjort om man aldrig hinner med annars. På kvällen hade vi middagsgäster. Mamma, pappa, Tobbe och Nellie vilket vi annars heller aldrig hinner med. Men nu får vi ta tag i de. Familjen är det viktigaste för mig och vår dörr är alltid öppen för er ♥
 
Idag ska jag faktiskt unna mig lite slappe på soffan, Richard är iväg och hjälper sin mormor att flytta och jag ska kolla på Pretty Little Liars nu när ändå Julia vilar :)
 
 

Kommentarer:

1 Din andre bror:

skriven

Var blev våran inbjudan till middag av? :)

Svar: Jadu, den måste ha kommit bort med posten :P. Ni får komma en annan kväll :)
None None

Kommentera här: