24.05.14

Godmorgon världen :)
Efter en natt utan både man och barn så kan jag konstatera att jag faktiskt har sovit som en stock, jag känner mig utvilad :) (men vi får se hur länge de håller i sig.)
Richard är iväg med grabbarna hela helgen och innan jag blev sjukskriven så bestämde vi att Julia skulle bara hos Richards föräldrar hela helgen, jag vill inte ta de ifrån dom så jag är hemma och bara tar de lungt :)
 
Men förresten, jag hatar verkligen åska och ännu mer när jag är själv!! Men blev lite förvånad i morse när så många hade skrivit på Facebook att det hade åskat. Har jag verkligen sovit igenom ett åskoväder? Isf är jag min själ och da stolt över mig själv.
 
Nu ska jag fixa lite smått här hemma och sen köra ut till mamma och pappa ♥
 
→  Peace, Love and Understanding  ←

Kommentera här: